پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری

پایگاه اطلاع رسانی محمدحسن آصفری
آصفری با اشاره به درخواست احزاب مصری؛
ضرورت تعمیق روابط میان کشورهای عربی و تهران/ سیاست ایران هراسی شکست خورده است
ضرورت تعمیق روابط میان کشورهای عربی و تهران/ سیاست ایران هراسی شکست خورده است

نماینده مردم اراک،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، گفت: درخواست احزاب مصری برای دستیابی به تفاهم ایرانی-عربی بیانگر شکست سیاست ایران هراسی است که سیاستمداران آمریکایی- صهیونیستی دنبال می کردند.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص درخواست احزاب مصری برای مخالفت کشورها با تشکیل ائتلاف عربی به رهبری آمریکا و مشارکت رژیم صهیونیستی و دستیابی به تفاهم ایرانی-عربی، گفت: درخواست یاد شده بیانگر شکست سیاست ایران هراسی است که سیاستمداران آمریکایی- صهیونیستی دنبال می کردند.

نماینده مردم  اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران دارای ظرفیت های مهم اقتصادی بوده و هاب انرژی و ترانزیتی محسوب می شود، اظهار کرد: این مهم در حالیست که برخی کشورهای منطقه به دلیل پیروی از سیاست های تفرقه افکنانه کاخ سفید از تعامل و همراهی با ایران برای دستیابی به منافع مشترک خودداری می کردند.

وی ادامه داد: در این میان باید اذعان کرد امروزه صاحبنظران و سیاستمداران کشورهای منطقه و عربی دریافته اند ایران هیچگاه درصدد تنش آفرینی نبوده و دولت هایشان باید به سمت توسعه و بهبود روابط گام بردارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون شک اگر انسجام میان کشورهای منطقه و عربی شکل بگیرد، کشورهای فرامنطقه ای نمی توانند اقدام به غارت ثروت ملت های منطقه کنند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد رفت و آمدهای سیاستمداران، نمایندگان پارلمان ها و برگزاری اجلاس های مشترک میان کشورهای منطقه و عربی می تواند گام موثری برای رفع برخی سوءتفاهم ها و تعمیق روابط باشد./


اشتراک گذاری خبر: گوگل پلاس توئیتر واتساپ تلگرام